La campanya Envàs on vas acaba amb més de 8 milions d’accessos al web

La campanya de foment de la recollida selectiva Envàs on vas, que acaba avui divendres, ha aconseguit registrar més de 8 milions d’accessos al web des que es va començar a difondre el 21 de desembre passat a través de televisió, ràdio, cinemes, premsa escrita, opis publicitaris i internet. Tot un èxit, si tenim en compte que l’anterior campanya,  Els nostres residus, la nostra responsabilitat, en va tenir uns 600.000.

Pel que fa a l’aplicació mòbil “Residus”, que proporciona informació detallada sobre on s’han de dipositar els diferents tipus de residus que generem, fins avui l’han descarregat uns 15.000 usuaris. L’aplicació respon els possibles dubtes que els ciutadans podem tenir a l’hora de separar bé les diferents fraccions. D’aquesta manera, s’evita que llencem per error residus en un contenidor determinat que pensem que hi poden anar per similitud de material, coneguts com a impropis. Aquests impropis compliquen el procés de selecció posterior, fent en alguns casos inviable la seva recuperació, per això l’objectiu de la campanya és posar eines informatives a la societat que permeti discernir on va cada cosa.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s