Un viatge pel futur Eix Diagonal

Què unirà l’Eix Diagonal? Quants quilòmetres tindrà? Quin tram es posarà en servei abans? Quins dos eixos suma? Quan finalitzarà la seva construcció? Resol tots aquests dubtes i més mirant aquest vídeo:

5 thoughts on “Un viatge pel futur Eix Diagonal

  1. Ja podeu anar a pastar fang amb la vostra sostenibilitat i el poc respecte al territori. Aquesta carretera és una grolleria i la manera de fer-la ha estat trepitjant el territori sense escoltar les alternatives que proposaven els ciutadans de les zones afectades.
    I no només ha estat cosa del tripartit, per qui s’ho pugui pensar. Ja fa temps que aquesta bestiesa estava prevista.

    M'agrada

  2. la millor obra de catalunya per fi l’anoia esta comunicada amb vilanova i la geltru i manresa
    qui digui que aquesta carrretera no calia que vingui a viure a igualada i veura com estava incomunicada fins ara amb manresa.

    M'agrada

  3. Vilanova i la Geltrú no surt als senyals dels nous trams inaugurats, surt Tarragona.Com a Vilanoví i en som 70000 em sento ignorat i menyspreat, s’han gastat uns diners en una carretera cap a la meva ciutat… on la meva ciutat no està indicada.Bé, també és la ciutat del Secretari de Mobilitat si no l’erro.Espero que ell ho pugui arreglar.

    M'agrada

  4. És una llàstima que una via de comunicació tan necessària per a la vertebració del país (segons diuen) no s’hagi tingut en compte les necessitats del veins (a sobre de destrossa’l-se el paissatge), ja que no s’han construit els enllaços directes a la A2. Per tant els trajectes de proximitat no en treuen cap avantatge d’aquesta infraestructura, Tot i creuar-se -C-37 i A2- no s’han creat accesos directes i s’ha de fer un desplaçament de quasi 4 quilòmetres per accedir-hi. Dona la sensació de projecte fet des de despatx, sense esbrinar les necessitats de qui en pateix les conseqüències. Tot plegat encara “fot” més, veient que la solució és molt fàcil, però així es quedarà!

    M'agrada

  5. I parlant de la senyalització (Vilanova s’ignora quan és un dels destins de la carretera), el que també és una aberració és el límit de velocitat de 80 km/h en tot el tram de carretera convencional (malgrat presentar característiques per anar a 100 km/h) i 100 km/h en el tram d’autopista. Només fa 2 mesos que la faig cada dia de Vilanova a Manresa i he vist nombrosos avançaments en contínua. Hi ha gent que escull la respectable opció d’anar al 90-100% del límit i els de darrera no ens queda més opció que aguantar-nos o desesperar-nos; i la desesperació no és bona. limitsraonables.wordpress.com

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s